Autor |
Wiadomość |
Grzegorz1295 |
Wysłany: Sob 23:37, 17 Lis 2007 Temat postu: |
|
dobra dobra już koniec bo nie chce dostać warna |
|
|
Marcinq95 |
Wysłany: Sob 21:36, 17 Lis 2007 Temat postu: |
|
Bo warna zarobisz q ? |
|
|
Grzegorz1295 |
Wysłany: Pią 18:22, 16 Lis 2007 Temat postu: |
|
a nobo co hehe |
|
|
Marcinq95 |
Wysłany: Pią 17:28, 16 Lis 2007 Temat postu: |
|
to lepiej mnie nie wqrzaj q? |
|
|
Grzegorz1295 |
Wysłany: Śro 15:10, 14 Lis 2007 Temat postu: |
|
a tak żeby cię wkurzyć heheheheh |
|
|
Marcinq95 |
Wysłany: Śro 15:03, 14 Lis 2007 Temat postu: |
|
No więc co gadasz? |
|
|
Grzegorz1295 |
Wysłany: Pon 21:56, 12 Lis 2007 Temat postu: |
|
no też mogą być |
|
|
Marcinq95 |
Wysłany: Nie 20:05, 11 Lis 2007 Temat postu: |
|
No tak ale chłopie g 320 kontra Sprinter g z tyłu(ten starszy) |
|
|
Grzegorz1295 |
Wysłany: Sob 14:20, 10 Lis 2007 Temat postu: |
|
ale ja tak nie lubię jak ty ja wole audi,honda,bmw itp.:)ale mesie też są dobre ale osobowe |
|
|
Marcinq95 |
Wysłany: Czw 23:38, 08 Lis 2007 Temat postu: |
|
Ale idiota Mclarena SLR każdy prawie lubi |
|
|
Grzegorz1295 |
Wysłany: Śro 22:22, 07 Lis 2007 Temat postu: |
|
korek czy ci sie nudzi ty masz brzika na punkcie mercedesa pozdro:)): |
|
|
Marcinq95 |
Wysłany: Śro 19:27, 07 Lis 2007 Temat postu: |
|
no więc co bez sera gadasz;P?? |
|
|
Dareq95 |
Wysłany: Śro 19:14, 07 Lis 2007 Temat postu: |
|
Marcinq95 napisał: | No właśnie wiem bo to mówię;D |
No ja wiem że ty wiesz, że ty to mówisz. |
|
|
Marcinq95 |
Wysłany: Śro 18:19, 07 Lis 2007 Temat postu: |
|
No właśnie wiem bo to mówię;D |
|
|
Dareq95 |
Wysłany: Śro 15:59, 07 Lis 2007 Temat postu: |
|
Marcinq95 napisał: | No tak ale to byłoby bez sera;/ |
No wiesz wiadomo |
|
|
Marcinq95 |
Wysłany: Śro 15:25, 07 Lis 2007 Temat postu: |
|
No tak ale to byłoby bez sera;/ |
|
|
Dareq95 |
Wysłany: Śro 13:20, 07 Lis 2007 Temat postu: |
|
ja ci moge zabrać nadwyżkę postów admin wszystko może |
|
|
Marcinq95 |
Wysłany: Śro 13:19, 07 Lis 2007 Temat postu: |
|
Tak i tak miałbym więcej;P |
|
|
Dareq95 |
Wysłany: Śro 13:16, 07 Lis 2007 Temat postu: |
|
Marcinq95 napisał: | Ale na wszelki wypadek to zrobiłem |
Tak akurat standardowy sposób na zarobiania postów... |
|
|
Marcinq95 |
Wysłany: Pon 20:58, 05 Lis 2007 Temat postu: |
|
Ale na wszelki wypadek to zrobiłem |
|
|
Dareq95 |
Wysłany: Pon 20:40, 05 Lis 2007 Temat postu: |
|
Marcinq95 napisał: | Wiem ale tak zrobiłęm żeby mi nie wyskoczył error że post jest za długi albo coś takiego |
Nie ma tutaj takiego czegoś jak error że post jest za długi sam pisałem skrypt żeby tego nie było. |
|
|
Marcinq95 |
Wysłany: Nie 16:39, 04 Lis 2007 Temat postu: |
|
Wiem ale tak zrobiłęm żeby mi nie wyskoczył error że post jest za długi albo coś takiego |
|
|
Dareq95 |
Wysłany: Nie 16:25, 04 Lis 2007 Temat postu: |
|
Wiesz ja coś pisałem o postach pisanych pod rząd, ale pozatym fajny McLaren. |
|
|
Marcinq95 |
|
|
Marcinq95 |
Wysłany: Nie 14:57, 04 Lis 2007 Temat postu: |
|
2-strefowa klimatyzacja automatyczna z filtrem przeciwpyłowym, filtrem z aktywnym węglem i układem wykorzystania ciepła resztkowego silnika
Schowki w konsoli środkowej (2)
Adaptacyjne poduszki powietrzne przednie dla kierowcy i pasażera, wyzwalane dwustopniowo, poduszki typu Head/Thorax oraz poduszki chroniące kolana
Airbrake – hamulec aerodynamiczny (ruchomy statecznik tylny) zintegrowany z pokrywą bagażnika
SPEEDSHIFT AMG – 5-stopniowa automatyczna skrzynia biegów wyposażona w 3 programy ręcznego przełączania biegów
Sportowy układ wydechowy AMG z dwoma bocznymi rurami wydechowymi po każdej stronie
ABS – system zapobiegający blokowaniu kół podczas nagłego hamowania
ASR – system zapobiegający poślizgowi kół napędowych
Podłokietnik zintegrowany w konsoli środkowej
Audio 30 APS – system nawigacyjny ze zintegrowanym radiem i odtwarzaczem płyt CD
Lusterka zewnętrzne podgrzewane i regulowane elektrycznie, asferyczne
Układ automatycznego rozpoznawania obecności fotelika dziecięcego na siedzeniu obok kierowcy (dla fotelików dziecięcych z transponderem dopuszczonych przez Mercedes-Benz)
Reflektory przeciwmgielne bi-ksenonowe z układem spryskiwaczy
Kierunkowskazy (LED) zintegrowane w lusterkach zewnętrznych
System dźwiękowy Bose®
BAS – asystent układu hamulcowego
C-BRAKE z 8-tłokowym zaciskiem hamulcowym na osi przedniej i 4-tłokowym zaciskiem hamulcowym na osi tylnej
Sportowe fotele kubełkowe z włókien węglowych, jednoczęściowe, regulowane elektrycznie, w indywidualnie dobranym rozmiarze
Dyfuzor zintegrowany ze zderzakiem tylnym
EDW – alarm antykradzieżowy z zabezpieczeniem przed odholowaniem oraz systemem zabezpieczenia wnętrza
ESP® - elektroniczny system stabilizujący jazdę
Elektryczne podnośniki szyb (2 szt.) z komfortowym sterowaniem i zabezpieczeniem przed zakleszczeniem
Napinacze pasów z ogranicznikami siły naprężenia dla kierowcy i pasażera
Obręcze kół ze stopu metali lekkich z 10 ramionami, z przodu 9,0 J x 18 z szerokimi oponami 245/40 R 18, z tyłu 11,5 J x 18 z szerokimi oponami 295/35 R 18
elektryczna regulacja kolumny kierownicy
Lakier metalizowany
Telefon Mercedes-Benz ze słuchawką w podłokietniku, zestawem głośnomówiącym i anteną
Sportowa kierownica wielofunkcyjna ze zintegrowanymi przyciskami zmiany biegów
Tapicerka ze skóry semianilinowej
Układ kontroli ciśnienia w oponach
Napis „SLR” na tyle, napisy „McLaren” na bokach błotników
Sensotronic Brake Control SBC™ - układ hamulcowy z elektrohydraulicznym systemem hamulcowym
TIREFIT – zestaw do naprawy opon z pompą elektryczną
Immobilizer elektroniczny z systemem zamykającym ELCODE, ze sterowaniem radiowym i na podczerwień oraz optycznym powiadamianiem o zamknięciu
Proszę uczynić swojego Mercedesa SLR Coupé niepowtarzalnym. Pomogą w tym Państwu nasze programy stylizacyjne. Program indywidualizacyjny SLR.UNLIMITED.Dimensions, w ramach oferty SLR.Customization, oferuje różnorodne możliwości wyposażenia zewnętrznej części nadwozia i wnętrza auta. Wśród nich lakiery i skóra w różnych kolorach.
Nadwozie SLR 722 Edition
SLR 722 to uosobienie symbiozy najnowocześniejszych technologii z historią. Moc silnika 478 kW (650 KM) oraz pakiet aerodynamiczny zapewniają większą siłę dociskającą przy mniejszym oporze powietrza. Umożliwia to osiąganie maksymalnej prędkości 337 km/h.
Szczegóły techniczne i wybór elementów wyposażenia nadwozia w skrócie:
Układ jezdny z wydajniejszymi hamulcami kół przednich: średnica tarcz 390 mm, tarcze perforowane (dotąd średnica 370 mm, tarcze bez otworów)
Zmniejszenie masy o 44 kg, m.in. poprzez zastosowanie lżejszych ozdobnych wykładzin podłogowych z włókien węglowych i zredukowanie ilości materiału izolacyjnego
Podwyższona moc silnika dzięki modyfikacji chłodnicy powietrza doładowującego oraz systemu sterowania silnika
Nowe zestrojenie amortyzatorów wraz z obniżeniem nadwozia o ok. 10 mm
Nowa charakterystyka kąta ustawienia hamulca aerodynamicznego AIRBRAKE
Zoptymalizowane właściwości aerodynamiczne ze zmodyfikowanym rozdzielaczem powietrza oraz nowymi tylnymi spojlerami przy kołach
Przyciemnione światła tylne z szarymi modułami kierunkowskazów (szarość palladu). Trzecie światło hamowania i światła cofania pokryte szkłem dymnym
19-calowe obręcze kół ze stopu metali lekkich: kute obręcze aluminiowe
Lakier w krystalicznej szarości antymonu
Wyloty powietrza z czarną kratką w pokrywie silnika
Lakierowane na czerwono zaciski hamulcowe
Oprawy reflektorów w szarych oprawach (szarość palladu)
Napisy „722” na błotnikach, napisy „SLR” i „McLaren“ z tyłu
Nadwozie Mercedesa SLR 722 Edition pokryte jest lakierem w ekskluzywnym kolorze szarym (krystaliczna szarość anemonu) i wyposażone w charakterystyczne elementy, jak ozdobne włókna węglowe pokrywające rozdzielacz powietrza, spojler przy kole tylnym i dyfuzor tylny, a także przyciemnione światła tylne. Rozkoszą nie tylko dla oka jest obniżone o 10 mm nadwozie oraz nowo zaprojektowane, lżejsze obręcze kół ze stopu metali lekkich.
(SLR 722: zużycie paliwa, średnio: 14,5 l/100 km; emisja CO2, średnio: 348 g/km)*
*Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. |
|
|
Marcinq95 |
Wysłany: Nie 14:55, 04 Lis 2007 Temat postu: |
|
722 Edition
Liczba/układ cylindrów
8/V
Średnica/skok cylindra (mm)
97,0/92,0
Łączna pojemność skokowa (cm3)
5439
Moc nominalna (kW/KM przy 1/min) [1]
478/650/6500
Nominalny moment obrotowy (Nm przy 1/min) [1]
820/4000
Stopień sprężania
8,8
Przyspieszenie 0-100 km/h w sek.
3,6
Przyspieszenie 0-200 km/h w sek.
10,2
Przyspieszenie 0-300 km/h w sek.
28,0
Prędkość maksymalna ok. (km/h)
337
Ogumienie z przodu
255/35 R 19
Ogumienie z tyłu
295/30 R 19
Paliwo [2]
benzyna bezołowiowa 98
Zużycie paliwa (l/100 km) [3]
- miasto
20,9
- poza miastem
10,8
- średnio
14,5
Emisja CO2 średnio (g/km) [3]
348
Pojemność zbiornika paliwa (l)/w tym rezerwa ok.
97/10
Średnica zawracania (m)
12,2
Pojemność bagażnika maks. (l)
272
Pojemność pojemnika bagażowego z tyłu ok. (l)
40
Masa własna (kg) [4]
1724
Dopuszczalna masa całkowita (kg)
1940
SLR McLaren Coupé
Liczba/układ cylindrów
8/V
Średnica/skok cylindra (mm)
97,0/92,0
Łączna pojemność skokowa (cm3)
5439
Moc nominalna (kW/KM przy 1/min) [1]
460/626/6500
Nominalny moment obrotowy (Nm przy 1/min) [1]
780/3250-5000
Stopień sprężania
8,8
Przyspieszenie 0-100 km/h w sek.
3,8
Przyspieszenie 0-200 km/h w sek.
10,6
Przyspieszenie 0-300 km/h w sek.
28,8
Prędkość maksymalna ok. (km/h)
334
Ogumienie z przodu
245/40 R 18
Ogumienie z tyłu
295/35 R 18
Paliwo [2]
benzyna bezołowiowa 98
Zużycie paliwa (l/100 km) [3]
- miasto
20,9
- poza miastem
10,8
- średnio
14,5
Emisja CO2 średnio (g/km) [3]
348
Pojemność zbiornika paliwa (l)/w tym rezerwa ok.
97/10
Średnica zawracania (m)
12,2
Pojemność bagażnika maks. (l)
272
Pojemność pojemnika bagażowego z tyłu ok. (l)
40
Masa własna (kg) [4]
1768
Dopuszczalna masa całkowita (kg)
1940 |
|
|
Marcinq95 |
Wysłany: Nie 14:54, 04 Lis 2007 Temat postu: McLaren SLR |
|
Mercedes-Benz SLR McLaren Coupé
W latach 50-tych Mercedes-Benz stworzył legendę: Coupé SLR 300. Dziś ta legenda odżyła: nowy Mercedes SLR McLaren Coupé niezwykle mocno uosabia syntezę technologii i pasji.
Pasja i najwyższe osiągi tworzą jedność.
SLR Coupé – samochód sportowy najwyższej próby – połączył doświadczenie konstruktorów Mercedes-Benz i specjalistów McLaren w dziedzinie sportów motorowych. Jest doskonałym świadectwem naszej pasji tworzenia nowych wzorców w dziedzinie stylizacji, bezpieczeństwa i mocy; wzorców. Przykładem jest model specjalny SLR 722 Edition – hołd złożony SLR 300 i jej kierowcy, sir Sterlingowi Moss, który w roku 1955, z numerem startowym 722 pokonał legendarne „1000 mil” w rekordowym czasie. Zwiększona moc silnika, zoptymalizowane właściwości aerodynamiczne i zmniejszona masa czynią model 722 Edition jeszcze bardziej sportowym pod względem przyspieszenia, prędkości maksymalnej i właściwości jezdnych, a liczne elementy stylizacyjne nadwozia i wnętrza tego auta dodają mu jeszcze więcej dynamiki.
W latach 50-tych stylizacja Coupé SLR 300 była nowatorska w skali całego świata. Ten samochód nie tylko zrobił furorę jako klasyk w dziedzinie stylizacji samochodowej, był także idealnym połączeniem formy i funkcjonalności.
Prototyp, nazwany na cześć swego konstruktora, inżyniera Rudolfa Uhlenhauta, bazował na konstrukcji odnoszącego wielkie sukcesy auta wyścigowego SLR 300, zwanego „srebrną strzałą”. W nim swe wielkie triumfy święcili tacy kierowcy, jak sir Stirling Moss, Manuel Fangio i Karl Kling. W takich wyścigach, jak Mille Miglia, Tourist Trophy w Irlandii Północnej oraz Eifelrennen na torze Nürburgring legendarne auto zostawiało niemal wszystkich za sobą. Inżynier Uhlenhaut, nawiązując do sukcesów „srebrnej strzały”, skonstruował przeznaczony na zwykłe drogi samochód sportowy z silnikiem o mocy napędu auta wyścigowego i podobnymi osiągami. Pomimo, że nigdy nie rozpoczęto seryjnej produkcji tego prototypu, jego niewielka masa, mocny silnik i elegancka sylwetka z charakterystycznymi drzwiami skrzydłowymi stworzyły legendę „Coupé Uhlenhauta”.
Mercedes SLR McLaren Coupé jest uosobieniem tej samej pasji, co jego poprzednik. Długa, płaska i szeroka pokrywa silnika, wyraziste wyloty powietrza po bokach i krótki tył, podobnie jak wszystkie inne elementy, nawiązują do sylwetki „Coupé Uhlenhauta”. Również wnętrze tego samochodu przypomina o jego poprzedniku: lekka konstrukcja jest w przypadku SLR gwarancją maksymalnych osiągów. W nowym modelu SLR metale lekkie zostały jednakże zastąpione włóknami węglowymi.
Model SLR Coupé jest wyjątkowy. A przecież wiele jego elementów, jak boczne „skrzela” pełniące funkcję wylotów powietrza, wydłużona pokrywa silnika i drzwi, przypomina model z lat 50-tych: SL 300 ze skrzydłowymi drzwiami.
Właśnie to urzekające połączenie klasycznych elementów i przyszłościowej technologii czyni Mercedesa SLR Coupé nadzwyczajnym. Jego uformowany na kształt strzały przód jest bardzo wydłużony i został wyposażony w system połączonych wlotów powietrza. Opływową, zwróconą w tył konstrukcję „skrzeli”, podkreślającą dynamikę Mercedesa SLR Coupé, również zainspirował legendarny SL 300. Muskularny tył jest w porównaniu do SL 300 wyraźnie wyższy. Stroma krawędź nadwozia ze zintegrowanym hamulcem aerodynamicznym AIRBRAKE i 6-kanałowy dyfuzor przy spodzie pojazdu służą podniesieniu właściwości aerodynamicznych i skutecznie poprawiają właściwości jezdne samochodu.
Takie połączenie klasycznych i ultranowoczesnych elementów wyróżnia Mercedesa SLR Coupé, jako wyczynowy samochód sportowy, silnie nawiązujący do tradycji marki Mercedes-Benz
SLR Coupé łączy dwa atrybuty: nadzwyczaj sportowe przeżycia podczas jazdy i komfort Grand Tourismo. Wysokogatunkowa skóra we wnętrzu daje przyjemność wielu zmysłom. Sportowe fotele kubełkowe z włókien węglowych, dzięki swym ergonomicznym proporcjom, przylegają do ciała i optymalnie obejmują pasażerów.
W ramach wyposażenia standardowego oferujemy między innymi dwustrefową klimatyzację automatyczną, system telefoniczny i rozrywkowy z radiem, odtwarzaczem płyt CD i zmieniarką na 6 płyt CD oraz system dźwiękowy Bose® specjalnie dostosowany do akustyki wnętrza SLR Coupé.
Silnik 8-cylindrowy
Nasi inżynierowie podjęli się ambitnego zadania: skonstruowania dla Mercedesa SLR Coupé napędu, który potwierdzi jego wszechstronny talent zarówno w codziennym ruchu miejskim, jak i w warunkach ekstremalnych.
Już sam dźwięk mówi niemal wszystko o 5,5-litrowym silniku V8 AMG z kompresorem. Jego impulsywna energia przypomina model SL 500 z lat 50-tych. Moc 460 kW (626 KM) umożliwia w razie potrzeby przyspieszenie od 0 do 100 km/h w ciągu jedynie 3,8 sekundy. Spektrum momentu obrotowego jest imponujące: maksymalny moment obrotowy 780 Nm dostępny jest w szerokim zakresie prędkości obrotowych, od 3250 do 5000 obr/min.
(SLR Coupé: zużycie paliwa, średnio: 14,5 l/100 km; Emisja CO2, średnio: 348 g/km)*
*Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu.
Niezależnie, dokąd droga prowadzi Mercedesa SLR Coupé, nigdy nie rozstaje się on z nadzwyczaj inteligentnym systemem bezpieczeństwa. Marka Mercedes-Benz jest przecież od zawsze pionierem w konstruowaniu i rozwoju systemów bezpieczeństwa samochodowego.
Cały korpus SLR Coupé jest strukturą podporządkowaną bezpieczeństwu biernemu. Bezpieczna kabina – konstrukcja skorupowa z włókien węglowych – jest rdzeniem nadwozia samochodu. Ten Grand Tourismo został zbudowany niemalże wyłącznie z tworzyw opartych na włóknach węglowych. Dzięki temu SLR Coupé jest pojazdem nadzwyczaj lekkim i jednocześnie niezwykle bezpiecznym. Ekstremalnie sztywny materiał pochodzi z przemysłu lotniczego i kosmicznego – stosuje się go również w Formule 1. Dzięki zastosowaniu włókien węglowych, nadwozie samochodu może ponadto zaabsorbować cztery do pięciu razy więcej energii niż stal lub aluminium.
Twardy rdzeń i miękkie kształty: aerodynamiczne linie optymalizują przyczepność do podłoża, a niezliczone elementy – od układu kierowniczego po sportowe zawieszenie – współtworzą sportowe i jednocześnie bardzo bezpieczne właściwości jezdne.
Mercedes SLR Coupé wyposażony jest łącznie w sześć poduszek powietrznych, wśród nich standardowe poduszki powietrzne chroniące kolana kierowcy i pasażera, a także w system ABS oraz elektroniczny system stabilizujący jazdę ESP®. Auto oferuje jednak jeszcze więcej: jego ceramiczne tarcze hamulcowe są nie tylko dużo lżejsze, ale także wytrzymują temperaturę tarcia do 1200 stopni Celsjusza. |
|
|