FAQ
::
Szukaj
::
Użytkownicy
::
Grupy
::
Galerie
::
Rejestracja
::
Profil
::
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
::
Zaloguj
Forum Forum klasy 6B Strona Główna
->
Kącik Motoryzacyjny
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Regulaminy
----------------
Regulamin forum
Przedstaw się
O naszej klasie ....
Członkowie forum
Dodatki
KONKURSY!!!
Klasa
----------------
Zdarzenia w naszej klasie
Głosowania
Wycieczki
Sprawy Forum
English Corner
Kącik Motoryzacyjny
Fotogaleria
Kącik Graczy
Bazarek
Wasze działy
----------------
Działy
Składnica Userbarów
TenGU
Harcerze
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Grzegorz1295
Wysłany: Sob 23:37, 17 Lis 2007
Temat postu:
dobra dobra już koniec bo nie chce dostać warna
Marcinq95
Wysłany: Sob 21:36, 17 Lis 2007
Temat postu:
Bo warna zarobisz q ?
Grzegorz1295
Wysłany: Pią 18:22, 16 Lis 2007
Temat postu:
a nobo co hehe
Marcinq95
Wysłany: Pią 17:28, 16 Lis 2007
Temat postu:
to lepiej mnie nie wqrzaj q?
Grzegorz1295
Wysłany: Śro 15:10, 14 Lis 2007
Temat postu:
a tak żeby cię wkurzyć heheheheh
Marcinq95
Wysłany: Śro 15:03, 14 Lis 2007
Temat postu:
No więc co gadasz?
Grzegorz1295
Wysłany: Pon 21:56, 12 Lis 2007
Temat postu:
no też mogą być
Marcinq95
Wysłany: Nie 20:05, 11 Lis 2007
Temat postu:
No tak ale chłopie g 320 kontra Sprinter g z tyłu(ten starszy)
Grzegorz1295
Wysłany: Sob 14:20, 10 Lis 2007
Temat postu:
ale ja tak nie lubię jak ty ja wole audi,honda,bmw itp.
:)ale mesie też są dobre ale osobowe
Marcinq95
Wysłany: Czw 23:38, 08 Lis 2007
Temat postu:
Ale idiota Mclarena SLR każdy prawie lubi
Grzegorz1295
Wysłany: Śro 22:22, 07 Lis 2007
Temat postu:
korek czy ci sie nudzi ty masz brzika na punkcie mercedesa pozdro:)
):
Marcinq95
Wysłany: Śro 19:27, 07 Lis 2007
Temat postu:
no więc co bez sera gadasz;P??
Dareq95
Wysłany: Śro 19:14, 07 Lis 2007
Temat postu:
Marcinq95 napisał:
No właśnie wiem bo to mówię;D
No ja wiem że ty wiesz, że ty to mówisz.
Marcinq95
Wysłany: Śro 18:19, 07 Lis 2007
Temat postu:
No właśnie wiem bo to mówię;D
Dareq95
Wysłany: Śro 15:59, 07 Lis 2007
Temat postu:
Marcinq95 napisał:
No tak ale to byłoby bez sera;/
No wiesz wiadomo
Marcinq95
Wysłany: Śro 15:25, 07 Lis 2007
Temat postu:
No tak ale to byłoby bez sera;/
Dareq95
Wysłany: Śro 13:20, 07 Lis 2007
Temat postu:
ja ci moge zabrać nadwyżkę postów admin wszystko może
Marcinq95
Wysłany: Śro 13:19, 07 Lis 2007
Temat postu:
Tak i tak miałbym więcej;P
Dareq95
Wysłany: Śro 13:16, 07 Lis 2007
Temat postu:
Marcinq95 napisał:
Ale na wszelki wypadek to zrobiłem
Tak akurat standardowy sposób na zarobiania postów...
Marcinq95
Wysłany: Pon 20:58, 05 Lis 2007
Temat postu:
Ale na wszelki wypadek to zrobiłem
Dareq95
Wysłany: Pon 20:40, 05 Lis 2007
Temat postu:
Marcinq95 napisał:
Wiem ale tak zrobiłęm żeby mi nie wyskoczył error że post jest za długi albo coś takiego
Nie ma tutaj takiego czegoś jak error że post jest za długi sam pisałem skrypt żeby tego nie było.
Marcinq95
Wysłany: Nie 16:39, 04 Lis 2007
Temat postu:
Wiem ale tak zrobiłęm żeby mi nie wyskoczył error że post jest za długi albo coś takiego
Dareq95
Wysłany: Nie 16:25, 04 Lis 2007
Temat postu:
Wiesz ja coś pisałem o postach pisanych pod rząd, ale pozatym fajny McLaren.
Marcinq95
Wysłany: Nie 15:59, 04 Lis 2007
Temat postu:
Miłej lektury a tu przedstawiam parę zdjęć;
http://img213.imageshack.us/my.php?image=slrtechnicaldatadimensiei0.jpg
http://img207.imageshack.us/img207/511/slrtechnicaldatadimensimh6.jpg
http://img128.imageshack.us/img128/3872/slrtechnicaldatadimensioc1.jpg
http://img337.imageshack.us/my.php?image=2003mercedesslrmclarenacy5.jpg
http://img231.imageshack.us/my.php?image=mercedesslr722edition20kh1.jpg
http://img108.imageshack.us/my.php?image=mercedesslr722edition20bk7.jpg
http://img505.imageshack.us/my.php?image=96072006mercedesbenzslrew0.jpg
Marcinq95
Wysłany: Nie 14:57, 04 Lis 2007
Temat postu:
2-strefowa klimatyzacja automatyczna z filtrem przeciwpyłowym, filtrem z aktywnym węglem i układem wykorzystania ciepła resztkowego silnika
Schowki w konsoli środkowej (2)
Adaptacyjne poduszki powietrzne przednie dla kierowcy i pasażera, wyzwalane dwustopniowo, poduszki typu Head/Thorax oraz poduszki chroniące kolana
Airbrake – hamulec aerodynamiczny (ruchomy statecznik tylny) zintegrowany z pokrywą bagażnika
SPEEDSHIFT AMG – 5-stopniowa automatyczna skrzynia biegów wyposażona w 3 programy ręcznego przełączania biegów
Sportowy układ wydechowy AMG z dwoma bocznymi rurami wydechowymi po każdej stronie
ABS – system zapobiegający blokowaniu kół podczas nagłego hamowania
ASR – system zapobiegający poślizgowi kół napędowych
Podłokietnik zintegrowany w konsoli środkowej
Audio 30 APS – system nawigacyjny ze zintegrowanym radiem i odtwarzaczem płyt CD
Lusterka zewnętrzne podgrzewane i regulowane elektrycznie, asferyczne
Układ automatycznego rozpoznawania obecności fotelika dziecięcego na siedzeniu obok kierowcy (dla fotelików dziecięcych z transponderem dopuszczonych przez Mercedes-Benz)
Reflektory przeciwmgielne bi-ksenonowe z układem spryskiwaczy
Kierunkowskazy (LED) zintegrowane w lusterkach zewnętrznych
System dźwiękowy Bose®
BAS – asystent układu hamulcowego
C-BRAKE z 8-tłokowym zaciskiem hamulcowym na osi przedniej i 4-tłokowym zaciskiem hamulcowym na osi tylnej
Sportowe fotele kubełkowe z włókien węglowych, jednoczęściowe, regulowane elektrycznie, w indywidualnie dobranym rozmiarze
Dyfuzor zintegrowany ze zderzakiem tylnym
EDW – alarm antykradzieżowy z zabezpieczeniem przed odholowaniem oraz systemem zabezpieczenia wnętrza
ESP® - elektroniczny system stabilizujący jazdę
Elektryczne podnośniki szyb (2 szt.) z komfortowym sterowaniem i zabezpieczeniem przed zakleszczeniem
Napinacze pasów z ogranicznikami siły naprężenia dla kierowcy i pasażera
Obręcze kół ze stopu metali lekkich z 10 ramionami, z przodu 9,0 J x 18 z szerokimi oponami 245/40 R 18, z tyłu 11,5 J x 18 z szerokimi oponami 295/35 R 18
elektryczna regulacja kolumny kierownicy
Lakier metalizowany
Telefon Mercedes-Benz ze słuchawką w podłokietniku, zestawem głośnomówiącym i anteną
Sportowa kierownica wielofunkcyjna ze zintegrowanymi przyciskami zmiany biegów
Tapicerka ze skóry semianilinowej
Układ kontroli ciśnienia w oponach
Napis „SLR” na tyle, napisy „McLaren” na bokach błotników
Sensotronic Brake Control SBC™ - układ hamulcowy z elektrohydraulicznym systemem hamulcowym
TIREFIT – zestaw do naprawy opon z pompą elektryczną
Immobilizer elektroniczny z systemem zamykającym ELCODE, ze sterowaniem radiowym i na podczerwień oraz optycznym powiadamianiem o zamknięciu
Proszę uczynić swojego Mercedesa SLR Coupé niepowtarzalnym. Pomogą w tym Państwu nasze programy stylizacyjne. Program indywidualizacyjny SLR.UNLIMITED.Dimensions, w ramach oferty SLR.Customization, oferuje różnorodne możliwości wyposażenia zewnętrznej części nadwozia i wnętrza auta. Wśród nich lakiery i skóra w różnych kolorach.
Nadwozie SLR 722 Edition
SLR 722 to uosobienie symbiozy najnowocześniejszych technologii z historią. Moc silnika 478 kW (650 KM) oraz pakiet aerodynamiczny zapewniają większą siłę dociskającą przy mniejszym oporze powietrza. Umożliwia to osiąganie maksymalnej prędkości 337 km/h.
Szczegóły techniczne i wybór elementów wyposażenia nadwozia w skrócie:
Układ jezdny z wydajniejszymi hamulcami kół przednich: średnica tarcz 390 mm, tarcze perforowane (dotąd średnica 370 mm, tarcze bez otworów)
Zmniejszenie masy o 44 kg, m.in. poprzez zastosowanie lżejszych ozdobnych wykładzin podłogowych z włókien węglowych i zredukowanie ilości materiału izolacyjnego
Podwyższona moc silnika dzięki modyfikacji chłodnicy powietrza doładowującego oraz systemu sterowania silnika
Nowe zestrojenie amortyzatorów wraz z obniżeniem nadwozia o ok. 10 mm
Nowa charakterystyka kąta ustawienia hamulca aerodynamicznego AIRBRAKE
Zoptymalizowane właściwości aerodynamiczne ze zmodyfikowanym rozdzielaczem powietrza oraz nowymi tylnymi spojlerami przy kołach
Przyciemnione światła tylne z szarymi modułami kierunkowskazów (szarość palladu). Trzecie światło hamowania i światła cofania pokryte szkłem dymnym
19-calowe obręcze kół ze stopu metali lekkich: kute obręcze aluminiowe
Lakier w krystalicznej szarości antymonu
Wyloty powietrza z czarną kratką w pokrywie silnika
Lakierowane na czerwono zaciski hamulcowe
Oprawy reflektorów w szarych oprawach (szarość palladu)
Napisy „722” na błotnikach, napisy „SLR” i „McLaren“ z tyłu
Nadwozie Mercedesa SLR 722 Edition pokryte jest lakierem w ekskluzywnym kolorze szarym (krystaliczna szarość anemonu) i wyposażone w charakterystyczne elementy, jak ozdobne włókna węglowe pokrywające rozdzielacz powietrza, spojler przy kole tylnym i dyfuzor tylny, a także przyciemnione światła tylne. Rozkoszą nie tylko dla oka jest obniżone o 10 mm nadwozie oraz nowo zaprojektowane, lżejsze obręcze kół ze stopu metali lekkich.
(SLR 722: zużycie paliwa, średnio: 14,5 l/100 km; emisja CO2, średnio: 348 g/km)*
*Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu.
Marcinq95
Wysłany: Nie 14:55, 04 Lis 2007
Temat postu:
722 Edition
Liczba/układ cylindrów
8/V
Średnica/skok cylindra (mm)
97,0/92,0
Łączna pojemność skokowa (cm3)
5439
Moc nominalna (kW/KM przy 1/min) [1]
478/650/6500
Nominalny moment obrotowy (Nm przy 1/min) [1]
820/4000
Stopień sprężania
8,8
Przyspieszenie 0-100 km/h w sek.
3,6
Przyspieszenie 0-200 km/h w sek.
10,2
Przyspieszenie 0-300 km/h w sek.
28,0
Prędkość maksymalna ok. (km/h)
337
Ogumienie z przodu
255/35 R 19
Ogumienie z tyłu
295/30 R 19
Paliwo [2]
benzyna bezołowiowa 98
Zużycie paliwa (l/100 km) [3]
- miasto
20,9
- poza miastem
10,8
- średnio
14,5
Emisja CO2 średnio (g/km) [3]
348
Pojemność zbiornika paliwa (l)/w tym rezerwa ok.
97/10
Średnica zawracania (m)
12,2
Pojemność bagażnika maks. (l)
272
Pojemność pojemnika bagażowego z tyłu ok. (l)
40
Masa własna (kg) [4]
1724
Dopuszczalna masa całkowita (kg)
1940
SLR McLaren Coupé
Liczba/układ cylindrów
8/V
Średnica/skok cylindra (mm)
97,0/92,0
Łączna pojemność skokowa (cm3)
5439
Moc nominalna (kW/KM przy 1/min) [1]
460/626/6500
Nominalny moment obrotowy (Nm przy 1/min) [1]
780/3250-5000
Stopień sprężania
8,8
Przyspieszenie 0-100 km/h w sek.
3,8
Przyspieszenie 0-200 km/h w sek.
10,6
Przyspieszenie 0-300 km/h w sek.
28,8
Prędkość maksymalna ok. (km/h)
334
Ogumienie z przodu
245/40 R 18
Ogumienie z tyłu
295/35 R 18
Paliwo [2]
benzyna bezołowiowa 98
Zużycie paliwa (l/100 km) [3]
- miasto
20,9
- poza miastem
10,8
- średnio
14,5
Emisja CO2 średnio (g/km) [3]
348
Pojemność zbiornika paliwa (l)/w tym rezerwa ok.
97/10
Średnica zawracania (m)
12,2
Pojemność bagażnika maks. (l)
272
Pojemność pojemnika bagażowego z tyłu ok. (l)
40
Masa własna (kg) [4]
1768
Dopuszczalna masa całkowita (kg)
1940
Marcinq95
Wysłany: Nie 14:54, 04 Lis 2007
Temat postu: McLaren SLR
Mercedes-Benz SLR McLaren Coupé
W latach 50-tych Mercedes-Benz stworzył legendę: Coupé SLR 300. Dziś ta legenda odżyła: nowy Mercedes SLR McLaren Coupé niezwykle mocno uosabia syntezę technologii i pasji.
Pasja i najwyższe osiągi tworzą jedność.
SLR Coupé – samochód sportowy najwyższej próby – połączył doświadczenie konstruktorów Mercedes-Benz i specjalistów McLaren w dziedzinie sportów motorowych. Jest doskonałym świadectwem naszej pasji tworzenia nowych wzorców w dziedzinie stylizacji, bezpieczeństwa i mocy; wzorców. Przykładem jest model specjalny SLR 722 Edition – hołd złożony SLR 300 i jej kierowcy, sir Sterlingowi Moss, który w roku 1955, z numerem startowym 722 pokonał legendarne „1000 mil” w rekordowym czasie. Zwiększona moc silnika, zoptymalizowane właściwości aerodynamiczne i zmniejszona masa czynią model 722 Edition jeszcze bardziej sportowym pod względem przyspieszenia, prędkości maksymalnej i właściwości jezdnych, a liczne elementy stylizacyjne nadwozia i wnętrza tego auta dodają mu jeszcze więcej dynamiki.
W latach 50-tych stylizacja Coupé SLR 300 była nowatorska w skali całego świata. Ten samochód nie tylko zrobił furorę jako klasyk w dziedzinie stylizacji samochodowej, był także idealnym połączeniem formy i funkcjonalności.
Prototyp, nazwany na cześć swego konstruktora, inżyniera Rudolfa Uhlenhauta, bazował na konstrukcji odnoszącego wielkie sukcesy auta wyścigowego SLR 300, zwanego „srebrną strzałą”. W nim swe wielkie triumfy święcili tacy kierowcy, jak sir Stirling Moss, Manuel Fangio i Karl Kling. W takich wyścigach, jak Mille Miglia, Tourist Trophy w Irlandii Północnej oraz Eifelrennen na torze Nürburgring legendarne auto zostawiało niemal wszystkich za sobą. Inżynier Uhlenhaut, nawiązując do sukcesów „srebrnej strzały”, skonstruował przeznaczony na zwykłe drogi samochód sportowy z silnikiem o mocy napędu auta wyścigowego i podobnymi osiągami. Pomimo, że nigdy nie rozpoczęto seryjnej produkcji tego prototypu, jego niewielka masa, mocny silnik i elegancka sylwetka z charakterystycznymi drzwiami skrzydłowymi stworzyły legendę „Coupé Uhlenhauta”.
Mercedes SLR McLaren Coupé jest uosobieniem tej samej pasji, co jego poprzednik. Długa, płaska i szeroka pokrywa silnika, wyraziste wyloty powietrza po bokach i krótki tył, podobnie jak wszystkie inne elementy, nawiązują do sylwetki „Coupé Uhlenhauta”. Również wnętrze tego samochodu przypomina o jego poprzedniku: lekka konstrukcja jest w przypadku SLR gwarancją maksymalnych osiągów. W nowym modelu SLR metale lekkie zostały jednakże zastąpione włóknami węglowymi.
Model SLR Coupé jest wyjątkowy. A przecież wiele jego elementów, jak boczne „skrzela” pełniące funkcję wylotów powietrza, wydłużona pokrywa silnika i drzwi, przypomina model z lat 50-tych: SL 300 ze skrzydłowymi drzwiami.
Właśnie to urzekające połączenie klasycznych elementów i przyszłościowej technologii czyni Mercedesa SLR Coupé nadzwyczajnym. Jego uformowany na kształt strzały przód jest bardzo wydłużony i został wyposażony w system połączonych wlotów powietrza. Opływową, zwróconą w tył konstrukcję „skrzeli”, podkreślającą dynamikę Mercedesa SLR Coupé, również zainspirował legendarny SL 300. Muskularny tył jest w porównaniu do SL 300 wyraźnie wyższy. Stroma krawędź nadwozia ze zintegrowanym hamulcem aerodynamicznym AIRBRAKE i 6-kanałowy dyfuzor przy spodzie pojazdu służą podniesieniu właściwości aerodynamicznych i skutecznie poprawiają właściwości jezdne samochodu.
Takie połączenie klasycznych i ultranowoczesnych elementów wyróżnia Mercedesa SLR Coupé, jako wyczynowy samochód sportowy, silnie nawiązujący do tradycji marki Mercedes-Benz
SLR Coupé łączy dwa atrybuty: nadzwyczaj sportowe przeżycia podczas jazdy i komfort Grand Tourismo. Wysokogatunkowa skóra we wnętrzu daje przyjemność wielu zmysłom. Sportowe fotele kubełkowe z włókien węglowych, dzięki swym ergonomicznym proporcjom, przylegają do ciała i optymalnie obejmują pasażerów.
W ramach wyposażenia standardowego oferujemy między innymi dwustrefową klimatyzację automatyczną, system telefoniczny i rozrywkowy z radiem, odtwarzaczem płyt CD i zmieniarką na 6 płyt CD oraz system dźwiękowy Bose® specjalnie dostosowany do akustyki wnętrza SLR Coupé.
Silnik 8-cylindrowy
Nasi inżynierowie podjęli się ambitnego zadania: skonstruowania dla Mercedesa SLR Coupé napędu, który potwierdzi jego wszechstronny talent zarówno w codziennym ruchu miejskim, jak i w warunkach ekstremalnych.
Już sam dźwięk mówi niemal wszystko o 5,5-litrowym silniku V8 AMG z kompresorem. Jego impulsywna energia przypomina model SL 500 z lat 50-tych. Moc 460 kW (626 KM) umożliwia w razie potrzeby przyspieszenie od 0 do 100 km/h w ciągu jedynie 3,8 sekundy. Spektrum momentu obrotowego jest imponujące: maksymalny moment obrotowy 780 Nm dostępny jest w szerokim zakresie prędkości obrotowych, od 3250 do 5000 obr/min.
(SLR Coupé: zużycie paliwa, średnio: 14,5 l/100 km; Emisja CO2, średnio: 348 g/km)*
*Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu.
Niezależnie, dokąd droga prowadzi Mercedesa SLR Coupé, nigdy nie rozstaje się on z nadzwyczaj inteligentnym systemem bezpieczeństwa. Marka Mercedes-Benz jest przecież od zawsze pionierem w konstruowaniu i rozwoju systemów bezpieczeństwa samochodowego.
Cały korpus SLR Coupé jest strukturą podporządkowaną bezpieczeństwu biernemu. Bezpieczna kabina – konstrukcja skorupowa z włókien węglowych – jest rdzeniem nadwozia samochodu. Ten Grand Tourismo został zbudowany niemalże wyłącznie z tworzyw opartych na włóknach węglowych. Dzięki temu SLR Coupé jest pojazdem nadzwyczaj lekkim i jednocześnie niezwykle bezpiecznym. Ekstremalnie sztywny materiał pochodzi z przemysłu lotniczego i kosmicznego – stosuje się go również w Formule 1. Dzięki zastosowaniu włókien węglowych, nadwozie samochodu może ponadto zaabsorbować cztery do pięciu razy więcej energii niż stal lub aluminium.
Twardy rdzeń i miękkie kształty: aerodynamiczne linie optymalizują przyczepność do podłoża, a niezliczone elementy – od układu kierowniczego po sportowe zawieszenie – współtworzą sportowe i jednocześnie bardzo bezpieczne właściwości jezdne.
Mercedes SLR Coupé wyposażony jest łącznie w sześć poduszek powietrznych, wśród nich standardowe poduszki powietrzne chroniące kolana kierowcy i pasażera, a także w system ABS oraz elektroniczny system stabilizujący jazdę ESP®. Auto oferuje jednak jeszcze więcej: jego ceramiczne tarcze hamulcowe są nie tylko dużo lżejsze, ale także wytrzymują temperaturę tarcia do 1200 stopni Celsjusza.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
::
TELEVISION
theme by Kisioł
.
Programosy
Regulamin